I'dratherfeelpainthannothingatall ; -

så var första dagen på sista halvan av gymnasiet avklarat. det känns ganska bra. jag har visst varit extremt lila idag, vilket har påpekats. jag kan ha tänkt på det imorse, men vem bryr sig egentligen?

en tanke som slog mig nyss var; kan man inte se på något sätt hur många som följer ens egen blogg, genom bloggkoll.com förstås. bara av ren nyfikenhet. w00t, det skulle äga.

bilderidagen ;

'avada kedavra!'
QUADRI!
jättekonstig.

overandout, ikväll blir det... ingenting.

Kommentarer
Postat av: caroline

JOO man kan kolla hur många som följer sin blogg!=) på förstasidan på bloggkoll kan man ju skriva in på "Lägg till en blogg". skriv då in din egen adress så kan man se=)!

2008-01-08 @ 17:31:29
URL: http://carielle.blogg.se
Postat av: caroline

ps. jag SA väl att det lila var skitfint?... om inte, nu vet du!:D

2008-01-08 @ 17:33:17
URL: http://carielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0