ifI'mnotmadeforyouthenwhydoesmyhearttellmethatIam? ; -

just det ja, varför jag var så glad;
jo, de satte upp listorna för ensemble A-grupperna idag. runt fyra grupper vad jag såg. och så ser jag en grupp med bara två personer i; jag själv (sång) och simon löfstedt (gitarr)!

guuuud, han är för bra för mig :'/ det kommer bli jäkligt dålig stämning har jag på känn. han gör det rätt och jag gör det fel. och sen att jag på något sätt inte känner honom alls heller är också helt sjukt. så visst, lite mixade känslor. vi får se vad som händer på tisdag.

image290
du vet att jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: sammy

så fett söt jag blev ^^

2008-01-12 @ 12:00:25
Postat av: soffan

AMANDA, tänk inte sådär om ensemblen, simon är bra, och du är gudomlig! detta är för dig, du fattar väl att du sjunger med simon själv av en anledning? ;)

2008-01-13 @ 01:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0