Iloveyoubaby,butbaby,she'smadonna ; -

jag ser alltså ut som bill kaulitz, men min lugg är lite längre etc. caroline ska ha all kärlek i världen för att hon hjälpte till att förgylla några timmar i sofias liv, och även mitt. nu är då sofia inte längre svart/vit-hårig, utan brun/röd-hårig. tiktigt fräscht om jag ska säga det själv.

det är meningen att vi ska ha pyjamasparty nu, men vad ska jag göra åt att sofia och elin ligger och hånglar i min soffa medan jag känner mig ensam? självklart kan jag säga till dem, men det håller inte så länge. och sen så får de väl strila om de vill.

jag vet inte riktigt vad som ska hända mer ikväll, men jag ska väl försöka spendera tid med turturduvorna om de vill vara med mig. jag lägger in bilder från kameran imorgon tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0