I'monaroll,noselfcontrol ; -

vanu, jag har lindat min palestinasjal runt halsen och halva ansiktet, annars fryser jag. måste blåsa ut så att mina andetag värmer kinderna. det är helt sjukt.

jag funderade på att gå till Ica kvantum, mest för att jag var sugen på något gott. men nu har jag kommit på att vi har mormors muffins hemma, och eftersom jag fryser så kommer jag nog känna för ett varmt bad, så det känns som att jag ska peppa inför det istället. jag tror att jag ska ge upp hela dator-ideén snart.

nu peppar vi inför morgondagens mattelektion då lelle ska få vad han tål.

49 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Ahå

Thanks! :D Haha, de väller redan kommentarer över en :)

2008-01-09 @ 00:47:22
URL: http://superahoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0