Isitinthestateofadaydream ; -

kanske borde skriva något idag. har absolut ingen aning om vad jag ska göra under dagens timmar, men jag vet dock att några kommer att gå åt till att hitta ett USB-minne som jag behöver till imorgon. det känns som att jag vet vars det är men jag har egentligen ingen aning. det suger verkligen. annars så blir det en helt vanlig tråkig söndag. kanske orkar jag dra mig till sofia ikväll om hon vill vara med mig. en hederlig söndagsdate som sagt.

nu ska jag äta någon slags frukost och se saturday night live. tänkte avsluta med ett citat ;

"Before we started this record, we had to sit down and really talk about why we should be doing this. I love those guys, but it was like, "How come everybody treats me like a decent human being except these two guys, who treat me like I'm 17?" We had to say, "Hey, we're grown-ups now, it'd be nice if we treated each other with a bit more respect." Then we made love."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0