it'seasiertolivealone ; -

alltså...

ja. lär jag mig lite bugg så kommer jag bli stammis på det där stället. men jag tror dock att det osar en viss otrevlig aura omkring mig, som jag beskrev det för sara. hon dansade med samma kille tre gånger, samma über-bra kille, jag satt bredvid alla tre gångerna. inte en endaste gång ville han dansa med mig. visserligen är jag världens fegaste människa som inte vågar bjuda upp folk, men ser jag verkligen så otrevlig ut?

sen var det den där andra killen. han var vad som kallas h e t, eller vad jag kallar het (de jag umgicks med skulle nog inte hållt med). saken var bara den att han hade världens roligaste kroppshållning och sätt att röra sig på. men hans leende fick en bara att smälta. såklart vågade jag inte fråga om han ville dansa med mig heller. jag får be till gud att han kommer tillbaka nästa gång det är danskväll.

den får 6/10, för det var ganska kul ändå, fastän det inte blev många kap.

by the way musikare, hear ye, hear ye, estetarfest på fredag visst, det är i alla fall vad erika viskade i mitt öra när jag mötte henne på dansgolvet. let's peppa inför det. den här gångern så blir det förhoppningsvis inte jag som får städa hela lokalen. s u c k e r s!

grattis carro och bobban på ettårs-dagen =)

Kommentarer
Postat av: kkkkkk

öj kom till mig nån dag så får du å se lucia & julkonserterna =D

2008-01-05 @ 12:00:26
Postat av: caroline

assååå du MÅSTE våga prata med din nyfunne drömprins! annars kommer du ångra dig för resten av livet....

hohooo denna gång FLYR du och jag estetarfesten, det är dom skyldiga oss!!!!!!

tack :]

2008-01-05 @ 13:54:14
URL: http://carielle.blogg.se
Postat av: sara

Söta lilla du. Nästa gång får jag ge dig en spark i baken så att du bjuder upp någon snygging som är en pärla på att dansa ;)

2008-01-05 @ 15:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0