it'sthepickofdestiny ; -

helt sjuk dag idag, men jag älskade nästan varje sekund av den.

först innebandy, som jag trodde skulle bli pest och pina. men jag insåg att det var kul att springa runt barfota, och speciellt med underbara lilla carro. och se att jag fick glänsa i målet på gula laget var inte illa. lågstadietakterna sitter i fortfarande. helt seriöst så älskar jag när jag verkligen lyckas med någonting och folk lägger märke till det och kommenterar det. om det här var sista innebandy-lektionen ever så gick jag ner med flaggan i topp.

balder nästan, där jag träffade lill-sofia, korre och korre's vän sofia. som jag uttryckte det så var lillan och korre där för att träffa sina lovers medan jag var där för att klottra på skåp, och visst klottrade jag på skåp. skrev 'Erkänn att du vill ha sexualkunskap med moi!!! /Andy' på elin's skåp. lol, det ville hon då allt.

sen var jag tvungen att skriva på hampus skåp med. elin föreslog att jag skulle skriva samma sak som på hennes skåp. ja, jag gjorde det, men gissa vems namn jag skrev under.

Erkänn att du vill ha sexualkunskap
med mig. /Mogetsomfan

du + jag+ negern + criminal minds (+glass!)?
/Amdy
yeah, men det blir inte criminal minds, men det blir glass.

kören gick lagom fort fram, och nu är jag hemma. mina ben tar död på mig. ska försöka göra klart ett kapitel ikväll, och kanske lägga mig tidigare. jag vill verkligen inte stressa.

yo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0