jagvilllovadigmedhelamitthjärta ; -

äntligen så har jag kommit hem till mina kära sladdar; dvs, mobilladdaren och iPodladdaren. jag ska aldrig lämna er igen.

jag gick och la mig vid ungefär 3-snåret, efter att jag hade varit riktigt bitter emot elin och sofia som låg i ett annat rum och hade deep-conversation. jag var verkligen sjukt bitter, och ensam. en halvtimme senare så öppnar de dörren till mitt rum där jag försöker sova och säger att jag ska komma och dela pappas säng med dem. jag var fortfarande ganska bitter, och helt plötsligt tränger de in sig i min säng och hotar med att de ska sova där istället då.

ja, det blev då pappas säng. och imorse så vet jag inte hur länge sofia försökte få upp oss vid nio, för hon kunde inte sova. fy fan vad arg jag hade varit om hon fortsatt längre med att väcka mig. inte ens roligt. nu betyder alltså det med sladdarna att jag kan lägga in bilder från kameran, so here goes;

caroline in action.
äckelpäckel.
ihh, bill kaulitz <3
sofia är nu väldigt mörkhårig.
och jag är väldigt korthårig.

alalalalalong. nu ska jag försöka att få i mig lite frukost.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0