lightswillguideyouhome ; -

there will never be another you på ensemblen. vilket betydde att jag fick sjunga. så otroligt skönt.

something to talk about på sånglektionen. vilket betydde att jag fick sjunga skallen av mig, vilket också var otroligt skönt.

samson på pianolektionen. jag spelade den bara när tor skulle hämta något, när han kom tillbaka ville han lyssna på låten på youtube, och helt plötsligt så börjar han ändra ackord som är fel (såklart det finns om det är utskrivet från internet). varför han gjorde det? 'det är ju till ett gig. då kan det ju inte vara fel inte.' yo, tor är min homie.

sen kom den där mattelektionen. lennarts ordval hade inte kunnat vara bättre. 'och så ser vi till att det här talet försvinner. vi lixom trollar bort det.' appropå trolla bort saker; karro hade med sig det här till lektionen;







vi provade det mesta, men resultatet blev nog inte riktigt som vi hade väntat oss ändå. dock lyckades jag trolla bort ett tal. go me. min silencio på funkade dock inte. lite halvtaskigt tycker jag. vi måste nog starta oss ett eget DA (Darin's Arme, vad annars?), för att träna lite extra, visst? åsså låser vi in oss i ett övningsrum, och sen har vi lennart som i en liten ask.

Kommentarer
Postat av: kk

HAHAH daarins arme?!?!? nu fattar jag inte...

2008-01-09 @ 20:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0