onemoreday ; -

jag måste ha skellhells kallaste händer just nu. vad är det för fel på mig? jag röker väl inte? eller jag kanske gör det omedvetet. någon som har något tips på hur man värmer upp händerna permanent, eller hur man nu ska förklara det.

i alla fall så ser jag fram emot ikväll. det blir middag hos soffan först, egengjord pizza med the chicks. gudförbannat vad jag längtar efter dem. sen klockan åtta så kommer sara och gang förbi och hämtar mig, och så tar vi en tripp till skelleftehamn för att dansa foxtrot. jag är livrädd, helt seriöst. tänk om ingen vill dansa med mig. tänk om det slutar med att jag blir våldtagen. ahhh, och att en massa knäppa killar vill dansa med mig. eh, jag tror inte att jag ska tänka så i förväg. vem vet, jag kanske möter mina drömmars man där. hahhaa, inte ens jag tror på det där.

so long, fuckers.

Kommentarer
Postat av: sara

hehe, så länge du håller dig till oss så ska du nog slippa alla hemskheter ;P hehe

2008-01-04 @ 17:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0