peoplemakesjokes ; -

låt mig hetsa ;
jag skrev såhär den 4:e september;

"just ja, idol började idag (jag och kamerahoran satt och växlade mellan det och top model 8), och vi insåg typ hur extremt pinsamt det kommer att bli om vi är på TV när de tänker sig visa skellefteå stad? BARA LITE! men hur coolt är det egentligen och typ stå och digga till disco-musik och leka thai-larsa? ganska uncool. men idol är ändå rätt ball när det kommer omkring."

idag fick jag en kommentar som svar till det inlägget. från 'bosse johansson' alltså.

"Du är en ball peerson som sågar thai-larsa utan att känna honom. Du är 100 gånger så fattig opch patetisk som thai-larsa när du säger sådär. Idiot."

ursäkta mig, men DU KAN VÄL VARA EN JÄVLA IDIOT SJÄLV. exakt när sa jag att jag tyckte att thai-larsa var ocool? 1. vi 'rappade' hans låt (dvs, gjorde honom känd på internationell TV). 2. vi såg ut som ett par jävla töntar som inte visste vad de gjorde. 3. vad har det med thai-larsa att göra som person? 4. varför dissar du honom själv om du nu känner honom? 5. helt seriöst så tycker jag att thai-larsa är en jääävligt cool person.

jag skrev det ur min synvinkel, vilket betyder att jag egentligen inte försökte göra så att folk förstod vad jag menade; jag kan själv fatta att jag syftade på att det var vi som var ganska ocoola.

men fan, ska du kalla mig fattig och patetisk så ska du bannemig lämna ditt riktiga namn, för jag tror inte ett uns på att du heter bosse johansson. varför inte apberget-namn när vi väl är igång. DU FÅR MIG ATT HETSA. DET VAR NOG SOM DET VAR.

Kommentarer
Postat av: Ahå

svar: Det är väldigt bra att tänka så :)

2008-01-21 @ 23:51:57
URL: http://superahoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0