socloseenoughtotasteit ; -

snart är det dags för lilla axel att bege sig ut i vuxenvärlden och lämna det trygga högstadiet bakom sig. idag när jag låg på soffan framför tv:n kom han och berättade att han skulle skicka in sin gymnasieansökan just nu. han pratade om natur som första och sen var han lite fundersam över andrahansvalet. han var som ändå lite peppad på musik. jag sa vad jag visste; att det faktiskt är bra stämning på linjen, och du behöver inte kunna allt från början. vill du lära dig spela gitarr så får du göra det också. han gick tillbaka till datorn och kom tillbaka en liten stund senare med detta beslut;
  1. naturvetenskapliga programmet.
  2. musikprogrammet.
  3. samhällsvetenskapliga programmet.
jag är stolt över hans val, och jag vet att han kommer in på natur, så han ska inte behöva gå runt och oroa sig.

Kommentarer
Postat av: mogetsomfan

Det innebär ju att jag kommer få se honom på skolan !! :]

2008-01-20 @ 15:06:05
URL: http://elinsundqvist.blogg.se/sunkie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0