sonoonecanseethatheismand ; -

image305 jag tror det här är min favorit-film av alla disney-filmer. det är något riktigt speciellt med törnrosa. antingen är det på grund av hur själva filmen ser ut; hur det är ritat etc, för det är sjukt snyggt, eller så är det själva kärleks-historian som är så underbar. hursomhelst så vill jag att verkligheten ska vara så. när man såg på filmerna så bestämdes det hela tiden vem som var vem. först var jag och sara två av de goda feérna (axel var det tredje). sen blev det snack om törnrosa. jossan slängde ur sig att det var jag som skulle vara henne. som väntat så frågade jag 'varför egentligen?' hon uttryckte det som att jag skulle ta det som en komplimang, och visst gjorde jag det, visst blev jag asglad. vem skulle inte ha velat vara så vacker när man bara var 16 år? men frågan inom mig sen var; vem var prinsen i så fall?

jag har lånat den, och pocahontas med, av becky, så jag ska se dem någon dag framöver hade jag tänkt. så otroligt mycket man ska sakna den gamla goda tiden, så fantasin var viktigast för oss. då ingenting spelade någon roll förutom om prinsen fick prinsessan eller inte. ja, många saker var bättre förr. får jag bara bli lite nostalgisk då och då så kommer jag att vara nöjd. om några timmar ska jag upp, och då vankas det att planera en tid för att träffa sofia eriksson, och sen få veta närhurochvar om kvällens date. några timmars sömn. förlåt för för mycket text och  godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0