thisiswhatyougetwhenyoumesswithus ; -

ibland så har jag och elin tråkigt när vi sitter på kafeér, och därför börjar vi chatta på kvitton.

Afrikansk_tjej_91 säger:
Hey
Maniz_cool_90 säger:
Hej söt :* kommer du hit ofta eller?
Afrikansk_tjej_91 säger:
Amen självklart, själv då sötnos :*
Maniz_cool_90 säger:
Bara i dina drömmar, varje sekund, varje minut, varje timme, varje dag.
Afrikansk_tjej_91 säger:
Taskigt, chokladsås eller grädde?
Mandiz_cool_90 säger:
Jordgubbsglass...
Afrikansk_tjej_91 säger:
Uppfattat, CM-maraton/sex, närvarhur?
Mandiz_cool_90 säger:
Jag trodde att jag skulle överraska dig mitt i natten. (haha, det blir aldrig dåligt tråkigt!)

(här i konversationen så tog kvittot slut och vi var tvungna att byta till ett mindre. därav förkortningarna)

At91 säger:
Härligt jag längtar ska du se, lämnar fönstret öppet ;)
Mc90 säger:
great, chillar du?
At91 säger:
Oja, gör mig redo för en natt med dig <3
Mc90 säger:
Oh baby, kan inte vänta. (L)
At91 säger:
härligt, vi ses snart pusshej.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Direkt jag såg att du hade kommenterat fattade jag vad du hade skrivit xD Självklart har de inget att göra med varandra ^^

2008-01-19 @ 17:07:45
URL: http://linderborg.blogspot.com
Postat av: mogetsomfan

hahahaha fyfan!

2008-01-20 @ 00:31:09
Postat av: caroline

tack för smset gumman!!=) det var hur gulligt som helst, jag riktigt log!=) desvärre har jag ju som aldrig pengar på mobilen att svara med...

2008-01-20 @ 00:59:37
URL: http://carielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0