youneverlearnwhenyoucommitacrime ; -

fucking attans våg. fråga inte, för jag har vägs mig minst 4 gånger den här helgen. en gång igår, lalala, det funkade ju. sen idag hade jag vips gått ner ett kilo. 'okej?' tänkte jag. en timme senare så kollade jag igen. då hade typ... två kilo försvunnit. men nu när jag kom hem så var jag tillbaka på original-vikten igen. jättekonstig dag idag.

imorgon blir nog ganska bra. en lektion, vilket kommer innehålla innebandy. sen blir det dusha, och försöka dra med sofia och förhoppningsvis korre till balder och för min del klottar på skåp ( de får väl hälsa på sina lovers ). ingen svenska, hallelujah, men espri sen. kanske smart att ta hem matteboken? vi har ju faktiskt prov på onsdag(?)

kanske dags att skriva nu. godnatt.

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

jag vill bli 18 nu. det är helt sjukt vad jag längtar. du får fixa dig din egen joy division kväll? :D

2008-01-28 @ 01:58:22
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0