andstillyourthinking ; -

så sjukt lol egentligen. jag ska kunna skriva ut vartenda ord jag tänker här, men det ligger någon osynlig barrikad som inte vill släppa förbi någonting. för att skriva lite så kan jag säga att det blev en riktigt trevlig fredagkväll i alla fall, fastän min hjärna nog skulle överbelastas om jag fick höra en enda riktigt jävla hög metal-ton igen.

det verkar inte bli så mycket mer än det här just nu. om 6½ timme blir det att dra sig upp, sätta sig på cykeln, vara på food klockan 11, pigg som en mört, och sen typ... se ut som ett frågetecken egentligen. jag hoppas det kommer gå bra.

PS. jag är glasögonorm igen. DET är the shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0