andyougiveyourselfaway ; -

eftersom jag ej har fått några bilder från carro än så snodde jag helt enkelt dem från hennes bligg.

kan väl börja med att onsdag kväll så begav vi oss mot carros stuga i klutmark, helt ovissa om vad som skulle hända. ingen visste vem som skulle komma egentligen, vi hade en hum om någon som skulle dyka upp, men annars var det bara att vänta, ringa lite samtal och se.

vi for ut en sväng på vattnet, vilket var hur nice som helst. tystnaden och lugnet därute är så åtråvärd, det går inte att finna ord. hursomhaver så begav vi oss tillbaka till land, där det gällde att ta reda på vilka som skulle komma. någon källman uteblev, och istället skulle gunne åka med bobban från stan för att chilla med oss =) jag och carro fick värsta connection och visste precis hur vi skulle göra det mysigt på verandan.



typ halv elva, eller något (jag vet att jag överdriver, men det var någorlunda sent i alla fall) så anlände grabbsen, vilket var trevlish =) vi satt där ute och pratade en massa strunt, jag hade ett awkward samtal med gunne eftersom vi aldrig har pratat med varandra någonsin ever förut, men det slutade bra i alla fall :D. sedan så tog vi en liten tur på vattnet också. asså åååhw, det var så sjukt mysigt och avslappnat. måste göras om.


<- sweetaste.

<- ok, nu ska jag berätta. jag var så sjukt jävla rädd när carro tog den bilden. fyra ungdomar i en kanot. jag lovar, det var en decimeter från båtens kant till vattenytan. jag bokstavligt talat lutade mig mot bobban hela tiden, för jag kände att om min kroppsvikt drog sig liiite mer åt höger skulle vi fan tippa. jag hade ingen önskan om att hamna i plurret. tack till gunne för att han tyckte det var askul att vaja fram och tillbaka, tack, verkligen tack. jag har men för livet.

förresten så säger bilder mer än tusen ord. ->

Kommentarer
Postat av: caroline

LOVE::D:D:D<33<3 jag röstar för en gång till!!!

2008-07-06 @ 00:43:47
URL: http://carielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0