fromcalitomyhomesweethome ; -

jag hatar att påbörja ett blogginlägg. jag verkligen hatar det. 1, man måste alltid variera sig. 2, ordet måste fångra läsarens intresse. 3, det är så lamt. yes, jag erkänner att jag inte helt bloggar för min egen skull. jag söker bara uppmärksamhet, dock så har jag inte börjat med provocerande ämnen (än) =).

mest av allt vill jag skriva att idag så ska jag täffa jessica och marcus (!), fara till bergsbyn, köpa megaglassen och sen fara till boda borg och samla så många stämplar som möjligt, tills vi tröttnar och knappt kan vänta tills vi kan dra oss därifrån.

ååhhhhåwwwwwww, jag saknar polen, allt var så lätt där. nu pratar jag absolut bara om själva stämningen i gruppen. det fanns alltid någon man kunde prata och skratta med, någon som brydde sig. jag har aldrig skrattat så som jag gjorde i polen.



och telefonsladden började fungera, hallelujah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0