ifmylifeisforrent ; -

TJA! kan bara säga att det senaste dygnet har rockat så hårt. det blev några intensiva timmar på food där igår, men klockan åtta på kvällen var jag inne i stan för att hoppa på nästa buss till piteå. träffade en smått uppklädd rogue med och småpratade lite om artisternas efterfest som visst hade pågått från ett till fem på morgonen.

i piteeee så sökte vi upp alexander fyrdahl, jag tiggde snålskjuts hem nästa dag, sa hejdå och ringde marcus för att kolla var de var. marcus lägenhet låg som i ett 'inburat' område, och grindvakten var världens snällaste tant som hette berit :D varje gång vi gick in och ut så sa hon 'ååhh titta, där kommer mina små bäbisar!'

det var awesome att träffa marcus, jessica och andreas igen, fastän de var i någorlunda onyktert tillstånd, och deras vänner var trevliga. kvällen gick ganska fort, med karuseller, eldshower, random, moneybrother och en liten gnutta drama. vid tre så hade marcus blåst upp en luftmadrass, och jag kunde lungt somna.

halv elva skickade fyrdahl sms om att det var dags att fara, vilket var hur lungt som helst, jag har aldrig känt mig så utvilad av att sova på en luftmadrass förut. jag trippade bort till skogshotellet, eller vad det nu hette, väntade där på fyrdahl och rogue, och så bar det av hem till kära skellefteå igen =)

första året på PDOL blev en succé, i alla fall för mig.



slitna, efter en fin spelning.



förresten, någon som har tips på trevliga kattnamn? ska helst innehålla ett S. om några veckor får vi hem en liten karabat som ska bli myzan's nya kompis =) den med bäst bidrag får en puss.

Kommentarer
Postat av: soffan

åååh, pdol is nothing but success! GREAT=)



mozart?

gimzi?

hartass?

jusiper ?

gospel?

musse?

usher?



= mina kattnamnsförslag (i värsta fall: mystopp )

2008-07-27 @ 19:35:45
URL: http://sofiahed.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hehe jag har börjat knåpa ihop en tummen upp åt henne och säga att hon var bättre än bäst. Hon var den bästa vakten på hela pdol :D

2008-07-29 @ 11:37:24
URL: http://jejja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0