I'vedonesomethingsoterrible ; -

att vara ensam är skönt. kanske inte när det gäller relationer, men att bara vara själv, att det inte ska behöva spela någon roll vad det är för väder, att det inte ska behöva spela någon roll vad man har för kläder, att bara få vara. jag vet, det låter smörigt, men jag mår bra av det. kontakt med den yttre världen är dock alltid välkommen, som ett sms, samtal eller liknande. jag slipper vara alla till lags som jag måste försöka vara i övrigt. vem ska bry sig när jag bara är? älven har blivit min fristad de senaste veckorna. hoppas det fortsätter så.

Kommentarer
Postat av: Fanny

I so get what you mean, men jag har slutat bry mig om sånt. Gillar folk mig för den jag är så gör dem :)

2008-07-11 @ 01:25:33
URL: http://linderborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0