ladiesandgentlemen,deévisome... ; -

the breeze THE BREATH.

så sjukt ball. orden vill inte ens komma ut rätt. jag är peppad till max, eller... man kan mer säga att jag är peppad på livet, eller typ jag vet inte vad. nu saknas bara en rejäl dusch såhär mitt natten för att få bort allt det där feta sminket som ligger kvar smått.

som sagt, söderut? någon? jag är på!

     

bilder från en mysig spelning.

nahi, men nu är det såhär att det är två dagar kvar av trästock, och då tänkte jag helt ärligt njuta fullt ut, bara le åt livet, ta det lungt, för jag anser att jag förtjänar det. och nu anser jag också att det ska fortsätta vara såhär klart på himlen resten av dagarna också.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Regn 16-18 idag :/ Inga utomhusscener man ska befolka då ändå ;)



Hehe snygg igår btw

2008-07-18 @ 12:55:00
URL: http://linderborg.blogspot.com
Postat av: Fanny

Aa, just ja, jag gillar inte dem så värst :$ Med paraflax går då allt ;)



Synd bara att man inte såg vem som var vem :S

2008-07-18 @ 13:22:14
URL: http://linderborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0