ljusgenommolnen ; -

det går ungefär som jag tänkte mig. efter PDOL så var det planerat att jag skulle slappna av. några frågetecken är utredda, andra kvarstår, annars så försöker jag andas.

ikväll så har jag och simon bakat kladdkaka, verkligen lärt känna varandra och sett en del girlicious också =D definitionen av en myskväll kanske, det i alla fall värt det.

jag tänkte såhär; jag drar till umeå imorgon, tar det lite lungt, kanske träffa olivia om hon orkar dra sig till centrum, och sen se när jag känner för att åka tillbaka till gamla skellhell ^^

hmm, sen så ska jag kånka hem en symaskin också p.g.a något nytt projekt som 'lankan' har. folk får väl se till hösten om det blir en succé eller inte.



hejdå från en söt tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0