moreandmoreandmore ; -

så mycket att summera egentligen, men så lite ork till att göra det. och jag vet inte ens var jag ska börja för det kommer bara bli fult när jag skriver, och jag vill få det snyggt :D det är typ meningen att det ska faila från första början.

men jag kommer berätta om det mest spännande som hände på sofias fest, som jag tyvärr kom för sent till för att hinna gratta henne face 2 face. det var någon kille där som gick runt och var lite lullig, jag visste att jag hade sett honom förr. jag sa att jag hade gått på brännan, och han smög in att han kom ihåg mig från sjungades, och sa sen att han hade ruskigt bra namnminne. visst, jag frågade honom om vad jag hette, och han slänger ur sig 'amanda boström!' ofta han minns mitt efternamn. sen så kom det någon pinsam historia om hur jag hade skämt ut mig på något lågstadiedisko. det finns orsaker till varför jag har förträngt hela grundskolan.

efter idag så känns allt lungt, för jag har kontroll, och jag vet i stort sett vad som måste göras. och vafan, klart ni ska vara vid stora scenen på trästocks på torsdag klockan 00.00 =) det kommer bli en show att minnas.

fuck you om ni inte orkade läsa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0