onlyliarswouldlisten ; -

hiho, så barkat. jag mådde för det första sjukt illa när jag vaknade imorse, ungefär så att det kändes som om jag skulle svimma närsomfuckinghelst. det la sig, någorlunda. jag och axel for till ica, och jag oroade mig. vi for och grattade mor, jag oroade mig. jag for till stan och träffade bella, och oroade mig samtidigt. jag har helt enkelt varit sjukt orolig idag kan man säga.

det som till sist gjorde mig lugn var det där hällregnet. jag satt mig utanför H&M-entrén, regnet bara öste ner, och bilar körde rakt genom en stor vattenpöl som hade formats. det var mys, mys och åter mys.

så, ikväll har jag stillat mitt sinne. jag är inte speciellt orolig längre, lite smått peppad faktiskt, så jag tänkte gå och lägga mig innan jag hinner bli orolig igen.

p i c s f o r t e h d a y ;

                  

   






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0