såéduändåalltidminlillebror ; -



food var något helt annat än att jobba hos tysken. det var som att jag inte behövde hålla koll på alla de där småsakerna, utan jag kunde lungt göra mina små ägghalvor, med créme fraishe och gravad lax. 2 timmar tidigare fick jag sluta, vilket gjorde så att jag lungt kunde cykla hem och typ göra mig iordning för ikväll.

så jao, nu blire att fara till lillan och gå igenom en massa saker med henne, och sen svänga förbi hos sofiahed som fyller 18 bast idag ;D fast, jag längtar ändå mest tills jag får nypa klas i kinden för att han är så söt =)

ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: bAjSKlaAs

Du gjorde faktistk itne det^^

2008-07-13 @ 17:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0