thoughtswayuptoheavysounds ; -

jag har inte alls mycket att skriva. det är bara rätt ointressant. just ja, hehu, handes fem fucking fingrar har 7,600 spelningar nu på youtube, dvs 400 kvar till 8,000. det är, hmm, ganska mycket. kom igeeeeen, celebrate good times, come on.

en dum detalj som jag har funderat över är varför jag alltid skriver dit det där lilla (mp) på msn när jag inte är vid datorn. tror jag att folk kommer att ringa när jag har det så? eller vill jag i själva verket bara vara cool för att jag har en mobiltelefon? vad är det för sjukt onödig sak att fundera på egentligen...


här har ni en måttligt nöjd kille i sina bästa år.
sägs vara lik sin far.

intresserad? skriv en kommentar.

Kommentarer
Postat av: karro

hahahha exakt såna där grejer funderar jag också på!! hahahahha sjukt kul "vill jag bara verka cool för att jag har en mobiltelefon?" hahhha

2008-07-06 @ 21:25:00
Postat av: Fanny

Haha, jag har det för att jag har gratis sms ;D

2008-07-06 @ 23:00:40
URL: http://linderborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0