youain'tgonnagetmylove ; -

HEYAAA! oki, en lite rolig sak; min mamma har betygsatt alla TBTB-låtar i iTunes, men ni kan vara lugna, det blev antingen fyra eller fem stjärnor, inget därunder. nu försöker jag mest varva ner, kanske försöka få något svar om morgondagen, men annars knappt tänka.

jag fick värsta snilleblixten när jag och carro skulle cykla från bella. 'hmm, jag blev sugen på nåt' sa jag. carro började febrilt gissa vad det var; 'mat?! cola? godis? kakor? lökringar?(osv...)'. när vi satte ner fötterna vid hemmakväll så lyckades hon äntligen gissa rätt. 'JAAA, BEN&JERRY'S!' så, vi köpte var sin, gick upp till simon för att låna skedar och gick sen ner till älven och bara chillade och pratade om livet =) det gillar vi.

hoppas att vädret håller i sig såhär, för jag gillar't.



glad tjej i solen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0