anditnevergaveadamnaboutme ; -

clouds are singing a song, moving along, just like they do.
if the clouds were singing a song, I'd sing along, wouldn't you too?
if you just knew what they could do.
oh, if you just knew, what would they do?

jag har aldrig tittat på molnen så mycket i hela mitt liv förut som jag har gjort under den här veckan. jag vet inte vad det är, men jag försöker som analysera dem, se var de ska bege sig härnäst. just nu är det inte så farligt, man skymtar lite blått där under. ibland fascineras jag över hur det kan se så konstigt ut, formen på dem och allting. tänk om man kunde gå på molnen? skulle inte det vara awesome?

uh, moln alltså. jag gillare ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0