baby,I'mtheworryingkind ; -

jag får helt seriöst inte klart för mig om den tyske kocken gillar mig eller inte. ibland är han assnäll, och då menar jag det verkligen. han bjuder på saker, och skämtar med en, skämt som man verkligen kan förstå. och han bjöd på en halv pizza från rancho idag.

men sen så var det en sån där cepedag. jag visste inte alls vad jag skulle göra, han var tvungen att visa mig typ hela tiden hur jag skulle göra. och att bli tillsags vad jag inte fick göra heller efter att jag hade gjort det. åhnäää, jag mådde dåligt. jag vet inte, ska jag fortsätta?

och pappa kommer tvinga oss till att städa ikväll med. jag orkar inte ens med det. nu börjar det ju ändå bli varmt? alla moln här nästan försvunnit. jag vill bara ner till älven eller något, med någon. jag vet exakt vem, men jag vågar aldrig fråga om sånt.

tjadå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0