becameasmadasrabbits ; -

okej ES2/3a, jag har tänkt, faktiskt mycket. visserligen är det kanske 4-5 st som läser det här ur klassen, om ens det, men jag får det inte ur huvudet.

jag har ett förslag till sista låten på projektkonserten. shoot me, det är en panic at the disco-låt, mad as rabbits, who cares. varje gång jag hör den på iPoden så kan jag se det framför mig hur vi framför den, och det där sista, när vi alla sjunger tillsammans;

we must reinvent love.

sorry, men jag tycker det skulle vara ett sånt sjukt hallelujah-moment att göra den. och jag vet att det är ett tag kvar, men tanken kommer aldrig att släppa mitt huvud.



när ni hör låten, kan ni inte se det framför er också.
det är bara ett förslag.

Kommentarer
Postat av: karroo

det var nån som sjöng den förra året på antingen treornas avslutningskonsert eller vårkonserten=) typ katarina eller nån!



ska lyssna på the song latehh

2008-06-22 @ 18:04:47
Postat av: o

du är inte den enda som börjat fundera på avslutningskonserten redan nu kan jag lova :)

fan va bra vi kommer bli! hoppas jag. tror jag. vill jag.

grymt:)

2008-06-25 @ 01:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0