boraboradelamtoratoranemichaaad ; -

det här är en ny dröm;

jag överväger att följa med bella till uppsala efter att vi har tagit studenten, och efter att jag har varit i spanien några veckor. hon ska gå någon tolkutbildning. där ska vi flytta in i en lägenhet, dela den systerligt, och bara ha en trevligt liv med varandra. hon pluggar som sagt, och jag öppnar ett fik =D i alla fall skaffar ett jobb någonstans i den stilen. det ska vara ett sånt fik som de har i 'vänner'. där man bara kan sitta och chilla, typ plugga tills man dör (->erikerikerik), och prata med... MIG =). shit vad chill det kommer bli. jag ska inte alls ha bråttom, men det känns lugnande att i alla fall ha någon bild på sin framtid.



det blev en mysnatt hemma hos bella. vi somnade vid 4 efter en massa snack, youtube-filmer och cola. ikväll ska jag träffa olivia (ovanligt), för det blev visst ingen stuga för hennes del, efter någon glömd insulinspruta. amen jag är glad, ganska nöjd. ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0