duärvårkonungvorden ; -

haha, statistiken sjunker. vem bryr sig? lewl. jag vet inte. nu äntligen när det fina vädret tittar fram så kanske man ska slå på stort och typ steeeka lite? jag är lite sugen på att köpa en B&J, tvinga patrik ner till älven och låtsas bli brun =) men först ska jag förbi sara's jobb och betrakta henne i hennes tristess. mmm.. längtar.

igår så spenderade jag ett antal timmar med anna, vilket var typ egentligen bäst i världen för jag har inte pratat med henne på riktigt sen vi fick sommarlov. vi hade samtal om allt viktigt för oss etc. det är typ fascinerande att vi tänker så lika, smått läskigt, men jag älskar henne i alla fall.

sen togs det en buss till ursviken för lite filmkväll i bella's källare sådär. bojkotta festivalen alltså =) men det blev bra. frukosten blev riktigt nyttig alltså. bild ses nedan. och nu är jag lugn. borde bege mig. mobilen är laddad, så slå en pling ^^

annaaww =) min lilla guldbrutta.
frukost som sagt...
och jag kan smygfota riktigt bra.

tjing då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0