Iopenthebook ; -

det sjunker ändå inte in. köra åt TBTB på PDOL (typ trästocks också?!). jag får ändå inte panik, som jag skulle kunna få, för jag vet att jag inte gör det ensam, för jag har i alla fall carro, dalle och micke =) tillsammans gör vi nog något bra. pratade nyss med landström på msn, och han sa 'gärna gladgospel blandat med klagokör blandat med 10stämmigt'. visst kan vi göra något sånt? elllllller? aja, jag är lugn =) men paniken kommer att slå så småningom, när vi inser hur stressade vi kommer att bli. men seriöst, TAGGA!

Kommentarer
Postat av: caroline

om det är på trästocks kommer jag tyvärr inte kunna va me ;(

2008-06-17 @ 12:43:40
URL: http://carielle.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ni kommer kicka ass, så äre bara :)



Aha, har bara koll på att han har 3(?) ungar, varav mitt ex är kär i en ;] Haru inte sett han at Atorp? Spid1b tror jag det är

2008-06-17 @ 13:53:43
URL: http://linderborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0