justalittle ; -

jag är fanimej bara såhär lycklig när jag lyssnar på panic. jag vet inte exakt vad det är, typ något i musiken som bara får mig att vilja dansa, glömma bort alla bekymmer och bara vara värlcdens bästa människa. får inte ni också den känslan ibland? nu ser jag också att molnen dra förbi med en hastig fart, och KANSKE får vi blå himmel imorgon? jag tvivlar, men vem kan tvivla när jag har sån underbar musik. seriöst, jag skulle ge allt för att få gå tillbaka till den 26e februari, så jag kunde uppleva allt igen, kanske äta lite mer, ställa mig på en bättre plats, men veta att de verkligen finns på riktigt. oh fucking hallelujah.



   +   

= så sjukt sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0