lightitupliketheforthofJuly ; -

jag städar....

varför kan man tänka sig. jag gör det för faustas skull. men det ser inte bättre ut fastän jag har fått bort en massa saker, och golvet behöver dammsugas. jag skulle ju vara dum om jag satte igång med det nu.

nu har jag valt vilka kläder jag ska ha på skolavslutningen;



det var egentligen meningen att jag skulle ha en klänning som pappa hade köpt i thailand, men jag provade den nu, och jag ser helt seriöst gravid ut i den. inget skämt. jag vill inte att folk ska gå runt och fråga vilken månad jag är i. och jag vill kunna ha den högklackade, fastän jag fortfarande får ont i fötterna. omg, jag dreglar nästan bara av att se på dem, jag älskar dem verkligen.

uhm, mitt huvud bankar, jag borde sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0