maktensomblirmelodi ; -

min cykel blev stulen; en av anledningarna till mitt psykbryt igårkväll. jag blir så arg. jag ställde den vid brinken, jag är nästan säker att jag låste den, för jag brukar alltid låsa sen, men jag hade visst inte gjort det? jag var så sjukt sur. jag ville slå någon. jag trodde mamma skulle bli sur också, och jag orkade inte med det. jag orkar inte ens söka runt på stan efter den. erik erbjöd sig att skjutsa mig en bit, vilket slutade med att vi hamnade bredvid brännanskolan.

sen ringde mamma när jag gick sista biten. hon var lite smått irriterande, ville att vi skulle fara ut direkt och söka, men som sagt, jag orkade inte. hon for ut på en tripp själv. jag ringde bella och dampade lös smått. jag fick ett sms från mamma lite senare om att fixa en gammal cykel, som jag ändå har velat ha i några år nu.

varken mamma eller pappa blev arga över cykeln, vilket är skönt, de skulle kunna bli det. tänkte bara berätta att olivia kommer till stan på några timmar, och jag längtar som sär :D jag har bestämt att vi ska vänta in henne på busstationen, och sen gå till max och käka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0