saidI'llalwaysbeyourfriend ; -

trött. idag har jag stått ca 7 timmar i ett kök och hackat saker, lagt upp mackor på fat och trätt kyckling och fläskfilé på pinnar. den tyskte kocken är lite lurig, man vet som inte när han skämtar med en. idag sa han t.ex att jag skulle ha tre veckors praktik, och de pengar jag skulle ha tjänat skulle gå till rädda barnen. jag fick smått panik. han sa ju att han inte skämtade, dock när jag frågade om det.

tim var in lite då och då också. det är fortfarande den där storebrors-viben på honom, eftersom jag har känt honom i mer än halva mitt liv ändå. han frågade hur det gick för mig, och sa att jag skulle ta nästan allt som sas med en nya salt, inte ta åt mig för mycket alltså. men nu drar han till lycksele, så ingen vet när jag kommer få träffa honom igen.

det jobbar en snubbe där som heter renzo, och är från colombia. han är ashärlig, och skojar hela tiden om att han är invandrare, och y'know, det gör ju som att jag kan skoja med honom också. och nästan varje gång man kommer in i ett rum som han står i så säger han 'åååhh, det var länge sen vi sågs,' som om det skulle vara år och dar sen sist.

nejmen, jag gillar ändå stället. ska in på lördag med, och se vad jag kan göra. nu vill jag ha glass..... geme häagen dazs bara.


Kommentarer
Postat av: Sunkiiiie

hahaha Renzo lät cool ^^

2008-06-04 @ 19:56:07
URL: http://elinsundqvist.blogg.se/mogetsomfan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0