school'soutforsummer ; -

nja, inte riktigt.

skavsår... måste ju vara det bästa som finns. det blev i alla fall resultatet av mina nyinköpta högklackade skor. jag har aldrig gått seriöst i högklackade förr, men nu äger jag i alla fall ett par, som variation =) blir att gå av och an här i huset antar jag.

jag har sett två skolavslutning idag. dels var det balder-ettorna som hade avslutning klockan nio i lands, och det blev så roligt att se mitt lilla barn, elin, äntligen gå ut ettan. sen så var kaplan-ettornas avslutning direkt efter, och jag tog en plats längst fram bredvid erik, och njöt av den vackra sången, eller något i den stilen. sen blev det att lokalisera sofia, korre och elin för att köpa lunch på wook'n'roll.

och tänka sig, sen blev det chill vid älven. nu är det alltså tänkt att jag ska få i mig något att äta innan jag far och kollar på alla fina balklänning på folkparken, men jag vet inte hur pappa har tänkt...

blir nog att byta kläder också.

Kommentarer
Postat av: Sunkiiiie

duuu jag är storflicka nu ^^

2008-06-03 @ 16:41:48
URL: http://elinsundqvist.blogg.se/mogetsomfan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0