singmetosleep ; -

fucking amazing!

jag är så uppspelt! den här dagen kunde itne bli mycket bättre. som alla andra dagar så glassade vi ju som sagt vid älven, men det var något speciellt; officiell skolavslutning! vi gjorde våran sak på skolan. bella tog kommandot och ansåg att vi alla skulle sätta oss vid älven och bara mysa, eftersom det inte hade blivit någon klassfest tidigare under veckan.

det kanske blev halva klassen som kom, men gissa om det var mys. sen var olovl världens ballaste och kom med motorbåten åde =D så vi tog oss en sväng på älven, och sen låg vi bara och pressade, som det så fint kallas ^^ nu känner jag att jag är bränd på axlarna. annars så har mina armar fått en fin färg.

sen var det någon snubbe som verkligen ville bli polare med vårat gäng, det var i alla fall så det verkade. det var en massa tjaffs om tändare, och han fick i alla fall igång en konverstion till slut, om musik.

åh, hela dagen var så ballballball, och ikväll blir det att äta pizza nere vid älven igen =) sommaren kan verkligen komma till mig nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0