there'snooneintownIknow ; -

lite sådär chill dag idag, fastän vädret får mig på mitt allra sämsta humör. seriöst, det är det närmaste jag kommer till att vilja strypa någon med mina bara händer. ingen dog som tur var.

hängde litegranna på stan med trevliga människor, bl.a ello's nya flickvän; bea. ashärlig tjej, I say. sen följde olivia med hem till mig och åt middag =) nu sitter jag mest här, ser någon crazy sexmovie, och typ.... inte så mycket mer.

jag vet inte, det känns som att det inte kommer bli så mycket bloggande, mer nu och då. dunno why that is. kanske p.g.a vädret. kanske för att jag känner mig tråkig. kanske för att... öhm.... ja. jag återkommer.

imorgon blir nog bra. jag ska möta erik på stan och sen ska vi ta bussen till ursviken för att spendera tid med bella så hon äntligen får den där bohemian raspberryn. + alvin & the chipmunks. kanske lite austin powers. längtar.

Kommentarer
Postat av: o

du får då inte lägga ner bloggen helt!?:)

2008-06-10 @ 23:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0