theysayI'mallaboutthewordplay ; -

5:e dagen i rad som jag har legat och stekt i solen kanske? lite halvstekt i alla fall. idag var det ändå bikini som gällde, och visst var det skönt alltid. åh, jag suger verkligen när det gäller att återberätta en dag, därför försöker jag undvika det, men det går egentligen inte. jag hatar att återanvända orden 'och sen...' men kvällen slutade i alla fall hemma hos sara, along with maja och karolina. inte dåligt alls.

diskussioner hit och dit om bloggar etc. jag visste inte vad jag skulle säga egentligen. (kul att ni, sara och karro, får läsa det här då.) jag har som inget problem med att folk läser om hur jag mår, det är väl de själva som får bestämma om de vill ta till sig det eller inte. jag har dock vett om att inte skriva alltför detaljerat, om jag nu inte verkligen måste. äh, jag vet inte. jag gillar bloggandet. punkt.


ready for concert. eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0