yougaveussomeplacetogo ; -

hellåw =) idag har varit alldeles extraordinärt. jag gick på stan med sofia, eller, vi spenderade tid på kupan. jag köpte en till sån där snusnäsduk. jag älskar såna, av någon anledning, kanske för att jag tycker det är snyggt. lewl. sen så stötte vi på barney, gick till subway och åt.... amenfan, jag ger upp det här. låt oss bara säga att jag fick med mig lite saker hem...

det jag har insett de senaste dagarna är; jag tycker att the breeze the breath's musik är asskön. jag måste typ köpa skivan. hehu. och förövrigt; ikväll blir det pizza.



hälsning från en 16-årig (ej cool) dreadsbrud (<-) och en ledsen afrikan/kines (->)

Kommentarer
Postat av: Sunkie

HAHAHA vilket emo där nere i hörnet

2008-06-24 @ 18:02:47
URL: http://elinsundqvist.blogg.se/mogetsomfan
Postat av: haadokoabera

haha, hon är ASIAT, punkt!

eller kanske afrikat? xD

2008-06-24 @ 23:01:37
URL: http://mylittleempire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0