you'vegotmebeggingyouformercy ; -

HAHAHHAHAHHAHA, så sjuuuuuukt. dagens sjukaste! så fucking scary.

axel och jag hade ett sånt där litet syskon-moment. han var helt till sig och ville att jag skulle höra foo fighter's låt home, så han gick och hämtade sin ipod, kom tillbaba och drog ut högtalarna ur datorn och kopplade in ipoden i dem. home börjar spela.

PLÖTSLIGT så börjar min dator (!) spela 'mercy' med duffy, någon konstig live-version. ingen av oss visste var det kom från egentligen, eller varför min dator helt plötsligt började låta, eller varför det var just den låten. jag fick panik, axel fick lite panik. jag kopplade in högtalarna i datorn, och det började låta där. jag hade visst bara öppnat någon konstig sida. mysteriet var löst, men axel hade lyckats bli på något konstigt humör under den tiden, så nu är han bara jobbig igen.

bella hade rätt, molnen skingrar sig och det är en liten blå filt därborta på himelen. ikväll ska jag leka samhällsare. pusshej.

Kommentarer
Postat av: caroline

amaaandaaa, mamma såg dig på tv! ;D

2008-06-19 @ 15:34:49
URL: http://carielle.blogg.se/
Postat av: o

golfteori som fan! och jag klarade den med;)



typ världens jobbigaste teori, men världens skönaste sport helt seriöst!

Jag suger, men jag gillar det.....

2008-06-19 @ 21:08:29
URL: http://olovl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0