allIwantisthetruth ; -

kul att jag inte i stort sett har orkat skriva något efter det senaste inlägget. lagomt positivt låter det. jag vet som inte. det flyter som på också. jag var lagomt speedad på espri, och jag var inte mindre pigg resten av dagen. jag och vk var in i studion på fotolektionen och det var himla roligt. jag lägger typ upp bilder när jag får ork och lust till det.

-offtopic-

jag vet inte hur jag ska reagera egentligen, för det påverkar så mycket. allt jag tänker göra är att forsätta 'vara', stötta, och typ... dela ut kramar hejvilt. (A). jag vet att jag inte är den som vet exakt vad hon ska göra i vissa situationer, så alla får ursäkta mig. uhh, det går trögt att skriva det här känner jag. av någon anledning har jag svårt att uttrycka mig. baah. jag tänker inte bli emo, det har jag varit nog nu innan sommaren. jag tror nog jag ska skriva på cheesecake, men den här detaljen får utebli, eftersom det är rooooaaaad trip. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0