causeI'vegottoomuchlife ; -

jag har nämnt förr att jag drar till umeå som för att komma bort, om bara för ett litet tag. men vet ni, nu ska vi verkligen komma bort, bort från allting. vi ska strosa runt på frankrikes gator, känna värmen mot vårat skinn och faktiskt tro att vi är fransmän. det spelar ingen roll att inget är bestämt än, för det är så underbart att bara fantisera om det.



amdy och lillsofia kommer ha en himla massa att berätta när sommaren är över, det kan jag lova er med hela mitt hjärta, även om det inte specifikt kommer att handla om frankrike och shit.

jag är på lite bättre humör, och sovmorgon imorgon till 12.45 gjorde saker och ting bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0