friday,I'minlove ; -

alltså, det där var inte alls bra.

jag skulle gå från datorn lite, och insåg plötsligt att klockan var över elva. pappa sa att han skulle vara hemma runt nio. jag hann tänka alla sorters oroliga tankar under de minuter som jag inte satt vid datorn. tänk om planet från stockholm hade krashat? man ska för tusan ringa om planet blir försenat. han är i alla fall hemma snart. tur det.

nu blev han rörd också av att jag blev orolig för honom. 'vackert, vackert!' lite sweet faktiskt. nu ska ha ge axel en present som han köpte i stockholm; en fin, ny träningsoverall, eftersom axel har påbörjat ett nytt, sunt liv, säger vi som.

Kommentarer
Postat av: caroline

heheh bejbee ;)

2008-05-08 @ 23:58:23
URL: http://carielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0