gottogetaway ; -

bliggen dirr, som jag lovade.
jag och korre skulle vara råbäst och överraska sofia med ostkrokar och aplesinkrokant efter skolan. vem åker förbi i en bild just när vi nästan är utanför hennes uppfart? jo, en liten förvånad vinkande flicka. vad upptäckte korre efter det? jo, simon hade ringt. kunde hon ringa upp? nej. vad hände efter det? det börjar snöa. inget var speciellt med oss. men runt klockan 7 så befann vi oss i sofias källare med våra godsaker. korre lämnade teh dungeon vid 9-tiden, och jag och sofia såg desperate housewifes och 13 going on 30. det var som en av våra söndags-dater. det var ball.

axel tycker att jag ska gå och lägga mig nu. I concur. lite saker till att göra bara...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah asså epic fale :]
de sista som hände på dagen, jag höll på missa bussen XD

2008-05-14 @ 10:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0