herewearenow,entertainus ; -

jag överväger att säga upp mitt ledarskap på canalen. jag har tänkt på det allt för många gånger, och jag blir bara mer och mer säger. typ här är några anledningar;
  • jag tycker inte att jag framstår som någon som folk kan se upp till.
  • jag vågar inte prata med nytt folk.
  • jag vågar inte säga till folk när de beter sig dåligt.
  • jag far aldrig på ledarmötena längre, av någon anledning.
  • även om jag for på ledaremötena så skulle jag inte ha något att säga till om.
  • jag får allt för mycket ångest om jag inte gör något rätt.
  • jag är inte lika stolt över det som jag var förr. makten har som glidit iväg från mig.
det är mer minus än plus om jag ska vara ärlig. jag ska prata med hj så fort jag kan angående det. det finns som inget att göra åt det.

cepe-kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0