ifyoudeclinemyinvitation ; -

I am feeling low, and I'm singing in my sleep.
when y'r around will you comfort me?
I'll dream of you and the smile that you give
to me...

den där jävla natten förstörde låten... typ. den får mig bara att tänka på honom, och jag kommer aldrig få sjunga andra refrängen utan dåligt samvete. fuck it.

I am feeling good, and I'm singing in my sleep.

skolan var awesome, på riktigt. allt var så bra, folket var så bra, och lektionerna var rätt bra. mukon var det bästa. jag fick sjunga panic, och jag fick uttrycka mig själv. den där personen kom ut. hon som vågar att sträcka ut sina armar lite mer, och kanske switcha hand som håller i micken. jag gillar henne ändå, för andra verkar gilla henne.

jag var glad tills jag kom till kaplan. sen... ja. fuck det med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0