IneversaidI'dleavethecity ; -

mina nattliga äventyr i umeå. alright, kanske inte nattliga, men jag gav mig ut vid halv nio föratt gå till ica gourmet, jag ville ha häagen-dasz, så enkelt var det. tror ni att gourmet var öppet? njaa. så jag gick till ica supermarket vid busstationen, tror ni de hade det där? jag gick till lite andra små kiosker för att se om de hade just den glassen. hade dem det? nopp. vid stationen för lokalbussarna så frågade en man mig om han fick låna min mobil tvärt, och jag fick en tia för det. typ värt. så jo, han fick låna den, för det såg inte ut som att han skulle springa iväg med den så fort han hade fått den i sin hand.

min jakt fortsatte. i ett desperat försök så gick jag in på ica supermarket igen. vet ni vad jag hittade där som blev min räddning? Ben & Jerrys. nu är ni mina bästa vänner med.

jag vill ha någon att prata med, annars ska jag fokusera tiden på cheesecake. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0